Hlavní stránka>Zákaznícky servis

Zákaznícky servis

Ak ste zakúpili pokladničný systém, alebo pokladnicu a neviete si rady s uvedením do prevádzky, ponúkame Vám svoje služby. Naši skúsení konzultanti pokladničných systémov sú schopní poradiť so zapojením pokladnice alebo pokladničného systému. Pomôžeme Vám so zaškolením obsluhy a nastavením pokladnice priamo vo Vašej prevádzke. Inštalácia a školenie je spoplatnené hodinovou sadzbou podľa cenníka prepájaného produktu.

Ďalej Vám ponúkame technickú podporu (hot-line) pokladničných systémov na telefónnom čísle +421 249 212 343.
Telefonická linka je k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:30.

Linka je bezplatná, platíte iba za telekomunikačné poplatky. Linka je automaticky presmerovaná na najbližšieho voľného konzultanta technickej podpory Solitea Slovensko. Nevolajte prosím so žiadosťou o technickú radu na bežné obchodné kontakty!

Telefonickú podporu môžu využiť iba používatelia, ktorí si zakúpili pokladničný systém v aktuálnom roku alebo majú zakúpenú službu Podpora a Aktualizácia platnú v aktuálnom kalendárnom roku.

NEWSLETTER
chcete sa dozvedieť o zľavách, akciách a novinkách ako prvý?
Pre odber noviniek zadajte Vašu emailovú adresu
+421 249 212 323
Poradíme Vám zadarmo!
zobraziť ďalšie referencie
eKASA PORADŇA
Neviete si rady s
eKasou?
Poradíme Vám na
money.sk/ekasa